Գործնական Աշխատանք

5.Սովորի’ր Գոյականի թիվը-էջ` 27-28:
Կազմի՛ր հոգնակի բարդ բառեր՝ տրված բառերը գործածելով իբրև վերջնաբաղադրիչ։
Ծառ, քույր, հարս, մատ, ազդ, կետ, ցույց, անցք, շար, երթ, ոսկր, աստղ, եզր, արկղ։
մորաքույր, նորահարս, միջնամատ, գովազդ, ենթակետ, կողմնացույց, միջանցք, ատամնաշար, կողոսկր, լուսաստղ, ճամփեզր, աղբարկղ
Օրինակ՝ շար-հարցաշար, մրցաշար, պատշարներ։


4.Տրված գոյականները դարձրու՛ հոգնակի և  բացատրի՛ր օրինաչափությունները․
ա․ ձևեր, արտեր, հարցեր, սարքեր, զենքեր, դեզեր, օրեր
բ․ երկիր-երկրեր, տարիներ, գնացքներ, նվերներ, վայրկյաններ, ուղևորներ
գ․ թոռներ, դուռ-դռներ, մուկ-մկներ, ձուկ-ձկներ, լեռ-լեռներ, բեռ-բեռներ
դ․ աստղ-աստղեր, արկղ-արկղներ, վագր-վագրեր, անգղ-անգղներ, սանր-սանրեր։
3.Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:
Օրինակ`դասագիրք- դասագրքեր, վիպագիր- վիպագիրներ:
Ա.Դասագիրք, հեռագիր, արոտավայր,լրագիր, ծառաբուն, մրգաջուր, մրջնաբույն, ծաղկեփունջ, միջնապատ:
Բ.Վիպագիր, մեծատուն, զինակիր, ժամացույց, կողմնացույց, երգահան, քարահատ, պատմագիր, քանդկագործ:
2.Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:
Ամերիկացի-(վիճակագիր)վիճակագիրները պարզել են,  որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են….(անասնապահ)անասնապահները ու ….(հողագործ)հողագործները:  Երկրորդ տեղում գյուղական…..(նամակատար )նամակատարներն են:Հաջորդը …( մատուցող)մատուցողները ու … բուժքույր բուժքույրներն են: Նրանցից  զգալիորեն քիչ են քայլում …(ոստիկան)ոստիկանները, …(հետախույզ)հետախույզները ու  (պահակ)պահակները: Ամենից քիչ քայլում են …(նահանգապետ)նահանգապետները ու …(նախարար)նախարարները:

Комментарии