Դասարանային աշխատանք 17.03.2016

1. Ընդգծված բառի կամ բառակապակցության ճիշտ տեղը գտի՛ր:

Բուրավետ մայիսյան գինարբի փունջ էր բերել:
Մայիսյան բուրավետ գինարբի փունջ էր բերել:

Նրա ուսին կանգնել էր ձեռնասուն որսի բազեն:
Նրա ձեռնասուն ուսին կանգնել էր  որսի բազեն:

Նայեց կապույտ ծիծաղից արցունքոտ աչքերին ու ամեն ինչ գլխի ընկավ:
Նայեց  ծիծաղից արցունքոտ կապույտ աչքերին ու ամեն ինչ գլխի ընկավ:

Դրությունը փոխվեց անկեղծ, կրակոտ ու համոզիչ Արսենի խոսքից հետո:
Դրությունը փոխվեց  Արսենի անկեղծ, կրակոտ ու համոզիչ  խոսքից հետո:

Ոտքս բլրակը բարձրանալիս սայթաքեց:
Բլրակը բարձրանալիս ոտքս սայթաքեց:

Որոտացող հաղորդավարի ձայնն ազդարարում էր քո հաղթանակը:
 Հաղորդավարի որոտացող ձայնն ազդարարում էր քո հաղթանակը:


Մատենադարանում պահվում են համաշխարհային արժեք ունեցողշատ հունական, հռոմեական հեղինակների գործեր:
Մատենադարանում պահվում են  շատ հունական, հռոմեական հեղինակների համաշխարհային արժեք ունեցող գործեր:



2.  Տրված ընդարձակ նախադասաթյունները դարձրու համառոտ (ենթակայից և ստորոգյալից կազմված):

Երեկոյան քաղաքում մեծ իրարանցում սկսվեց:

Մորաքրոջս ամուսինը ձեռնասուն մի թռչուն ուներ:
Նա թռչուններին անգամ խոսել էր սովորեցնում:
Չղջիկները չեն կարողանում լույսին նայել:
Մեքենայացված գրադարանում աշխատող մարդիկ չկան:
Այդ գրադարանը գործում է Հոլանդիայի Դեֆտ քաղաքի բարձրագույն տեխնիկական դպրոցում:

3.  Տրված նախադասությունները համառոտի՛ր:

Արգելանոցում բուսական ու կենդանական աշխարհը պահպանվում է:
Արգելանոցում բուսական ու կենդանական աշխարհ պահպանվում է:

Այդ ծառի տարիքն անցնում է մեկ հազարամյակից:
Այդ ծառի տարիքն անցնում է մեկ հազարամյակից:

Խիզախ ճանապարհորդին խութերն ու հուժկու հոսանքները չեն վախեցնում:
Խիզախ ճանապարհորդին խութերն ու հուժկու հոսանքները չեն վախեցնում:

Փչովի նավակը նստած՝ նա Հիմալայներից իջնելու է Ինդոս գետի հոսանքով:
Փչովի նավակը նստած՝ նա Հիմալայներից իջնելու է Ինդոս գետի հոսանքով:
                                                                                                                                      
Թեթև, մեկտեղանի ինքնաթիռ էր գնել:
Թեթև, մեկտեղանի ինքնաթիռ էր գնել:

Բարձունքից քաղաքն այցելուներին բոլորովին ուրիշ տեսքով է երևում:
Բարձունքից քաղաքն այցելուներին բոլորովին ուրիշ տեսքով է երևում:

Երեկոյան՝ մթնշաղին, միջատների անլռելի նվագախմբի աղմուկը հազարապատիկ ուժեղ հնչեց:
Երեկոյան՝ մթնշաղին, միջատների անլռելի նվագախմբի աղմուկը ` ուժեղ հնչեց:



4.  Տրված նախատդաությանների ստորոգյալները համաձայնեցրու ենթակաների հետ:
Օրինակ՝
Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կա: - Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կան:

Գարնանը օրերը երկարում է:-Գարնան օրերը երկարում են:
Նրա մազերը սև է:-Նրա մազերը սև են:
Քո երգերն ամբողջ քաղաքում երգվում է:-Քո երգերնամբողջ քաղաքում երգվում են:
Կատվի աչքերը ճրգի պես վառվում էր:-Կատվի աչքերը ճրագի պես վառվում էին:
Ուրախ էր անցնում նրա օրերը:
Ցրտերն ընկավ:
Ջրերը կտրվեց:
Դրածից մեջ սխալներ կա:
Քաղաքում ինչ-որ լուրեր է պտտվում:
Այնպես փախան, որ հետքերն էլ չի երևում:


Комментарии