Գործնական
քերականություն
1. Համեմատի՛ր Ա և Բ նախադասությունները և փորձի՛ր բացատրել,
թե ինչ դեր ունի բութը: Մնացած նախադասություններից ինքդ հանի՛ր ընդգծված բառերն ու կետադրի՛ր:
Ա. Ոմանք գնում էին ձիերով, իսկ ոմանք էլ գնում էին ոտքով:
Բ. Ոմանք ձիերով էին գնում, ոմանք՝ ոտքով:
Ա. Ո՞վ կպատմի, թե ինչեր են եղել այս կողմերում:
Բ. Ո՞վ կպատմի՝ ինչեր են եղել այս կողմերում:
Սևին սապոնն ինչ կանի, խևին ինչ կանի խրատը:
Սևին սապոնն ինչ կանի, խևին ` խրատը:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ է, գործ անելիս է հիվանդ:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ է, գործ անելիս ` հիվանդ:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ է, գործ անելիս ` հիվանդ:
Չգիտեմ, թե ինչր ճիշտ կլինի:
Չգիտեմ, ` ինչր ճիշտ կլինի:
2. Ընդգված բառերը նախադասություններից հանի՛ր և կետադրի՛ր:
Ես մրրիկներ եմ սիրում, իսկ դու սիրում ես անդորրը:
`սիրում ես
Դու մի բան ես ասում, ընկերդ մի ուրիշ բան է ասում:
է ասում`
Սերն անվերջ է, բարին անհատնում է:
`է
Դու գիտես, ` մեր քաղաքում մարդիկ բարի են:
Մարդը հասկացավ, ` բոլորն էլ սիրում են իրեն:
Հայրս ասաց, որ բոլորս միասին ենք գնալու հյուրերին դիմավորելու:
Ես կարծում էի, ` բոլոր մարդիկ ինձ նման են մտածում:
Հասկացողին մեկ ասա, չհասկացողին ` հազար ու մեկ:
Թվում է, ` դա մոռացված մի անկյուն է:
3. Զննի՛ր նախորդ երկու վարժության օրինակները և պարզի՛ր,
թե նախադասության որ անդամների զեղչման դեպքում է դրվում բութը:
Комментарии
Отправить комментарий