Գործնական քերականություն

Գործնական քերականություն
      1.  Համեմատի՛ր Ա և Բ նախադասությունները և փորձի՛ր բացատրել, թե ինչ դեր ունի բութը: Մնացած նախադասություններից ինքդ հանի՛ր ընդգծված բառերն ու կետադրի՛ր:

ԱՈմանք գնում էին ձիերով, իսկ ոմանք էլ գնում էին ոտքով:

ԲՈմանք ձիերով էին գնում, ոմանք՝ ոտքով:

ԱՈ՞վ կպատմիթե ինչեր են եղել այս կողմերում:

Բ. Ո՞վ կպատմի՝ ինչեր են եղել այս կողմերում:

Սևին սապոնն ինչ կանի, խևին ինչ կանի խրատը:

Սևին սապոնն ինչ կանիխևին ` խրատը:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ է, գործ անելիս է հիվանդ:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ էգործ անելիս ` հիվանդ:
Չգիտեմթե ինչր ճիշտ կլինի:
Չգիտեմ, ` ինչր ճիշտ կլինի:


2.  Ընդգված բառերը նախադասություններից հանի՛ր և կետադրի՛ր:

Ես մրրիկներ եմ սիրում, իսկ դու սիրում ես անդորրը:
`սիրում ես
Դու մի բան ես ասում, ընկերդ մի ուրիշ բան է ասում:
է ասում`
Սերն անվերջ է, բարին անհատնում է:
Դու գիտես, ` մեր քաղաքում մարդիկ բարի են:

Մարդը հասկացավ, ` բոլորն էլ սիրում են իրեն:

Հայրս ասացոր բոլորս միասին ենք գնալու հյուրերին դիմավորելու:
Ես կարծում էի, ` բոլոր մարդիկ ինձ նման են մտածում:
Հասկացողին մեկ ասաչհասկացողին ` հազար ու մեկ:
Թվում է, ` դա մոռացված մի անկյուն է:


3.  Զննի՛ր նախորդ երկու վարժության օրինակները և պարզի՛ր, թե նախադասության որ անդամների զեղչման դեպքում է դրվում բութը:








Комментарии