Ինչ լավ է, որ

Ինչ լավ է, որ վերջին խաղում մեր  հավաքաքանը հաղթեց: Երբ ես տեսա, որ մեր հավաքաքանը հաղթեց ես ուղղակի խելագարվեցի, որովհետև ես ոչ մի անգամ չեմ տեսել, որ մեր հավաքաքանը հաղթում է: 
Ինչ լավ է, որ Դոնալդ Տրամպը ընտրվեց ԱՄՆ-ի նախագահը: Որովհետև իմ կարծիքով Քաղաքականությունը դա կնոջ բանը չե:
 Ինչ լավ է, որ սուպերմարկետներում տոպրակները դարցան անվճար, որովհետև Օգոստոսի ժամանակ տոպրակի համար պետք էր 10 դրամ տաիր: Իմ կարծիքով տոպրակի համար պետք չե գումար տալ, որովհետև ամեն ինչում կա սահման, բայց այդ որոշումը սահմանից արդեն դուրս էր:



ԵՎ ես մտածում եմ, որ այն մարդիկ, որոնք ասում են, որ այս կյանքում ոչ մի լավ բան չի լինում: Նրանք շատ սխալվում եմ, որովհետև իրենց կյանքը այդպես է կառուցված: 

ԵՎ ինչ լավ է, որ ես սովորում եմ այս դպրոցում, ԵՎ ունեմ իմ բլոգը, որի մեջ ես կարող եմ իմ կարծիքը ասել ինչ որ տեմայի մասին: Դա վոնցոր իմ թերթն է:

Комментарии