Անհավատալի պատմություն

Երբ ինձ 8 կամ 7 տարեկան էր ես հեռուստացույցով տեսա մի մուլտֆիլմ: Այդ մուլտֆիլմը պատմում էր մի մարդու և իր շան մասին, որոնք ընկերներ էին: Բայց մի օր շունը կորում է և մարդը ամիսներով և շաբաթներով հեռանում է տնից, որպեսսզի գտնի շանը: Բայց նա չկարողացավ գտնել շանը և նրա հույսը հանգեց: Շանն էլ գտնում է մի ծերուկ, որը աշխատում էր խանութում: Այդ ամեն օր շանը բերում եր իր հետ աշխատանքի, որպեսզի գտնի նրա տիրոջը: Այդ րոպեներին ես հուզվել եի և մտքիս մեջ երազանք էի պահում, որ ես մի օր շան նման չկորեմ: ֆիլմը արդեն վերջանում էր և ես սկսում էի անհնգստանալ շան մասին: Բայց այդ րոպեին լույսերը անջատեցին և ես ավելի շատ սկսեցի անհնգստանալ այդ մուլտֆիլմի շան մասին և սկսեցի լացել լինել: Իսկ հետո ես արթնացա և հասկացա, որ սա երազ էր:

Ահա թե ինչ պատմություն էր եղել իմ հետ երբ ես փոքր էի: 

Комментарии