ՀՀ-ի բջջային օպերատորների գովադների վերլուծություն

Գովազդները դրանք պիար քայլ է:

Իմ կարծիքով գովազդում պետք է լինեն հայտնի մարդիկ, որ մարդկանց ուշադրությունն գրավեն: Լոգոն պետք է լինի գրավիչ: Պետք է լինեն գրավի` գույներ լոգոյի մեջ: Եվ պետք է ամպայման լինի լավ երգ գովազդի մեջ: 

Բայց լինում է, որ գովազդը չի աշխատում և պետք է ինչ որ ուրիշ բան անել: Օրինակ Viva cell MTS-ի տնօրենը բարեգործություններ է անում, որպեսսզի մարդակց ուշադրությունը գրավի: Այդ բարեգործությունները նա անում է ձևի համար:

Viva cell MTS-ի գովազդները շատ գրավիչ են: Նրանց գովազդները մեջ ինչ որ իրավիճակ է ցուցադրվում, օրինակ տատին մի հեռու գյուղից  զանգում է Viva cell-ի ինչ որ նոր ծառայությամբ միջոցով Երևան կամ էլ ուրիշ տեղ:



Комментарии