Երեք խորհորդ. թարգմանություն ռուսերենից


Մի անգամ մի մարդ բռնեց մի թռչնակի:

-Բաց թո՛ղ ինձ և ես քեզ կասեմ երեք խորհուրդ,-ասաց նրան թռչնակը:

Առաջին խորհուրդը թռչունը խոստացավ ասել միանգամից, երկրորդը՝  ճյուղի վար նստած, իսկ երրորդը՝ բլրի գագաթին:

Մարդը համաձայնվում է և հարցնում, թե որն է առաջին խորհորդը:

-Եթե զրկվել ես ինչ-որ բանից պետք չէ զղջալ: Մարդը բաց թողեց թռչնակին, և նա նստելով ճյուղին՝ սկսեց երգել․

-Մի՛ հավատա անհեթեթությանը, որը չունի ապացույց:

Բարձրանալով բլրի գագաթին՝ նա բացականչեց․

-Ես կուլ եմ տվել երկու մեծ զմրուխտ, սպանելով ինձ՝ դու կստատանաս այն:

Ընկճված մարդը բռնեց գլուխը:

-Տու՛ր ինձ գոնե քո երրորդ խորհուրդը,- ասաց նա՝ ուշքի գալով:

-Իսկ ո՞րն է երրորդ խորհուրդը,-բացականչեց թռչունը,-դու զղջացիր այն բանի համար, ինչից զրկվեցիր և հավատացիր անհեթեթությանը։ Մտացծի՛ր, թե ինչպես ինձ նման փոքր թռչնակի մեջ կարող էր տեղավորվել երկու մեծ զմրուխտի կտոր։ Դու հիմար ես, իմ խորհորդները չեն կարող քեզ օգնել:
Ռուսերեն տարբերակը կարող եք կարդալ այտեղ`:








Комментарии