Գրաբարյան փոխադրություն

Եւ ասէ. Առն միոջ էին երկու որդիք: - ԵՎ ասաց նա, որ մի մարդ ուներ երկու որդի

ասէ կրտսերն ի նոցանէ ցհայրն. Հայր, տուր ինձ բաժին, որ անկանիյընչիցդ: Եւ նա բաժանեաց նոցա զկեանսն: - Եվ կրտսեր որդին ասաց  հորը, հայր իմ, տուր ինձ իմ բաժինը: Եվ հայրը իր որդիների մեջ բաժանեց իր ունեցքվացքը:

 Եւ յետ ոչ բազում աւուրց ժողովեալ զամենայն կրտսեր որդւոյն` գնաց յաշխարհ հեռի. եւ անդ վատնեաց զինչս իւր, զի կեայր անառակութեամբ: - Եվ մի քանի օր հետո, կրտսեր որդին հավաքեց իր ամբողջ հարստությունը և գնաց հեռու երկիր և անառատ կյանք վայելով վատնեց իր հարստությունը:

 Եւ իբրեւ սպառեաց զամենայն եղեւ սով սաստիկ յաշխարհին յայնմիկ, եւ սկսաւ ինքն չքաւորել: - Եվ  սպառեց իր ամբողջ ունեցքվածքը և պատահեց, որ այդ երկրում սաստիկ սով սկսվեց և արդեն ինքը սկսեց աղքատանալ:






 Եւ գնացեալ յարեցաւ ի մի ոմն քաղաքացւոց աշխարհին այնորիկ. եւ յղեաց զնա յագարակ իւր արածել խոզս: - ՈՒստի գնաց այդ երկրի քաղաքացիներից մեկի մոտ ծառա դարձավ և ուղարկեց նրան իր ագարակ խոզեր արածացնելու:

  Եւ ցանկայր լնուլ զորովայն իւր յեղջերէն զոր խոզքն ուտէին, եւ ոչ ոք տայր նմա: - ԵՎ ցանկացավ իր որովայնը լցնել, խոզերի կերած սնունդով և ոչ ոք նրան չեր տալիս:

Եւ եկեալ ի միտս իւր` ասէ. Քանի՜ վարձկանք իցեն ի տան հօր իմոյ հացալիցք, եւ ես աստ սովամահ կորնչիմ: - Եվ սկսեց 


Комментарии