Գործնական քերկանություն

1.Փակագծերում տրված բաղադրիչը հանելով՝ բառերը գրի՛ր միասին, անջատ կամ գծիկով:
  • Կողք (կողքի) կողք կողքի, երեք (հարյուր) ամյա երեքհարյուրամյա, մուգ (կարմիր) մուգ կարմիր, գյուղե (գյուղ)գյուղեգյուղ, ինչ (որ) բանի ինչ որ բան:
  • Հինգ (վեց) հինգ-վեց, վեց (անկյունի) վեցանկյունի , ուս (տարի) ուստարի, մարդ (մուրդ) մարդ-մուրդ, ի (սկզբանե) ի սկզբանե, ի (զուր)իզուր, ի (սպառ)իսպառ:
  • Բարձր (աշխարհիկ)բարձրաշխարհիկ, ծափ (ծիծաղ)ծափ-ծիծաղ, նոփ (նոր)նոփ-նոր, սեփ (սև)սեփ-սև, աման (չաման)աման-չաման, տաք (տաք) տաք-տաք:
  • Սերնդե (սերունդ) սերնդեսերունդ, փոքր (ի շատե) փոքր ի շատե, ց (պահանջ) ցպահանջ, հարգել (պատվել)հարգել-պատվել, մեկից (մեկ)մեկից մեկ:
  • Օրին ի (բուն), ահել (ջահել), խելք (խելքի), հարավ (ամերիկյան), հյուսիս (արևելք), ի (զեն):
  • Ափե (ափ), գյուղե (գյուղ), շին (վարչություն), խելք (խելքի) տալ, հեռու (մոտիկ), ի (հեճուկս):

2.Տրված զույգ բառերից ընտրի՛ր մեկական արմատներ և կազմել մբարդ բառեր. ընդամենը 6 բառ:
Օրինակ՝ Ձայնագրել -դասամատյան-մատենագիր
Տոնահանդես -անփառունակ
Լուսահորդ — ամփոփագիր
Թռիչքադաշտ — ուղղություն
Բարյացակամ- կրթօջախ
Կապավոր — լեռնաշղթա
Սահմանագիծ — առաջադրանք
Ծառատունկ -տոհմացեղային:

Комментарии