Թարգմանություն. Մեր Կյանքը-մեր մտքերն են


Ռուսերեն տարբերակը կարող եք կարդալ այստեղ:

Երկու կանայք զրուցում են: Մեկը մյուսին բողոքում է:

-Լավ չե: Մարդս ծույլիկ է, տանը բան չի անում: Իսկ մայրը իժ է, ամբողջ օրը ինձ կյանք է սովորեցնում: Երեխանները ինձ չեն լսում, չարություններ են անում, վատ են սովորում:

Իսկ նրա ետևում կանգնած է Պահապան հրեշտակն ու գրում է իր նոթատետրում: <<Լավ չե: Մարդս ծույլիկ է, տանը բան չի անում: Իսկ մայրը իժ է, ամբողջ օրը ինձ կյանք է սովորեցնում: Երեխանները ինձ չեն լսում, չարություններ են անում, վատ են սովորում: >> 

Գրում է և մտածում:-Չեմ հասկանում, ինչու է նա նորից դա պահանջում: Բայց քանի, որ պատվիրել է, պետք է կատարեմ!>>

Ինչ նկատի ունեմ. Մեր մտքերից եւ խոսքերից կախված է, թե ինչպես ենք մենք ապրում: Ետևում միշտ կանգնած է Պահապան Հրեշտակը իր նոթատետրով! Բայց ինչ անենք, որ այդ ամենը կա? Ստել, որ ամեն ինչ լավ է? Ձևացնել, որ երջանիկ ես? Ինչպես չնեղանալ, ստանալ սերը և ճանաչումը, ինչպես կարգավորել հարաբերությունները?

Թեև մեր մտքերը և ուշադրությունը շտկում են անհաջողությունների, վրդովմունքների, վախի, մենք շարունակում ենք ապրել նրանց մեջ, չնկատելով այլ տարբերակներ:




Եկեք մի փոքր փորձ անենք:

Комментарии