Խորխե Լուիս Բորխես․ մտորումներ. Վերլուծություն

 Այս հոդվածը ես հավանեցի, բայց մի քանի կետեր կան որոնց հետ ես համաձայն չեմ: Մեր ժամանակներում հասարակությունը դառել է շատ միամիտ և անխելք են: Շատ լավ օրինակ հիմա մեր երկրում կատարվող ցույցերը: Շատ մարդիկ չհասկանալով, թե ինչ է կատարվում երկրում, գնում են ցույցերի: Այդ մարդկանց վրա ազդում է ամբոխի սինդրոմը: Շատ մարդիկ գնում են տրամաբանությամբ <<Բոլորը գնում են, ես էլ գնամ>>: Բայց համաձայն չեմ նրա հետ, որ մարդիկ չեն կարողանում պատկերացնել աշխարհը, իսկ ես ասում եմ, որ հիմա մարդիկ ավեի լավ են պատկերացնում աշխարհը քան առաջ: Այն ժամանակ աշխարհը կարելի է ասել եղել է կողպեքի տակ: Շատ բաներ եղել են գաղնիքի տակ: Մարկանց երևակայությունը սահմանափակում էին, փորձում էին գաղնի պահել շատ բաներ: Իսկ հիմա երկիրը դառել է ավելի բաց, չեմ ասում, որ գերիշխանությունները ամեն ինչ պատմում, բայց ի համեմատ այն ժամանակների ավելի անկեղծ են դառել: Հիմա ավելի հեշտ է ճամփորդել:Կան հազարավոր կայքեր և ծառայություներ, որոնց միջոցով դու կարող ես տեսնել քեզ հետաքրքրող վայրերը ցանցրի միջոցով: Ուղղակի ավելի հին սերունդը  չեն ուզում ընդունել բոլոր նորամուծությունները :  


Комментарии