1)Որ բառերում անհրաժեշտ է, գրիր յ:
1. Իսրայել, Կարոյի, միություն, կրիա
2. հայելի, Ռաֆաել, գայիսոն, նյարդ
3. բամյա, վերարկուի, ծիածան, երգեի
4. միմյանց, օվկիանոս, միլիարդ, ժանյակ
2)Որտեղ անհրաժեշտ է, գրիր մեծատառով:
1. խրիմյան հայրիկն ասաց, որ վաղը ևեթ կկարգադրի, որ մասիսի հողից, երասխի ջրից ու հայաստանի ծաղիկներից մի քիչ վերցնեն և ուղարկեն վենետիկ:
Խրիմյան հայրիկն ասաց, որ վաղը ևեթ կկարգադրի, որ Մասիսի հողից, Երասխի ջրից ու Հայաստանի ծաղիկներից մի քիչ վերցնեն և ուղարկեն Վենետիկ:
2. հայաստանի գրեթե բոլոր քաղաքները` վան, բագավան, կարին, երվանդաշատ, վաղարշապատ, նախիջևան, արտաշատ, բռնված էին պարսից զորքով
Հայաստանի գրեթե բոլոր քաղաքներ՝ Վան, Բագավան, Կարին, Երվանդաշատ, Վաղարշապատ, Նախիջևան, Արտաշատ, բռնված էին Պարսից զորքով:
3. վրաց միհրդատ թագավորը վարդանի համհարզին ընդունեց պալատի վեհաշուք դահլիճում թարգմանի ներկայությամբ:
Վրաց Միհրդատ թագավորը Վարդանի համհարզին ընդունեց պալատի վեհաշուք դահլիճում Թարգմանի ներկայությամբ:
3)Փակագծերում
գրված բառը գրի´ր
պահանջվող ձևով:
(Իրադարձություններ)Իրադարձություններով աոավել հարուստ, ճամփորդություններից մեկը
կապված է հանիրավի մոռացված Լա Կոնդամինի (անուն)անվան հետ: Այդ ֆրանսիացին (արկածներ)արկածներով լի իր կյանքն սկսեց որպես զինվոր, սակայն
շուտով (ծաոայություն)ծառաությունը թողեց՝ ռազմական
(կարգապահություն)կարգապահությամբ հանդեպ մեղանչելու
պատճառով: Երեսուն (տարեկան)տարեկանում Ֆրանսիայի
(ակադեմիա)ակադեմիայում քիմիկոսի պաշտոն էր վարում:
Քիչ անց նրան (Պերու)Պերույում ենք հանդիպում, որտեղ
աստղագիտական (չափումներ)չափումներով Երկրի
սեղմվածությունը (որոշել)որոշելու նպատակ ուներ:
Այդ (աշխատանքներ)աշխատանքները (ավարտել)ավարտվեցին հետո պիտի իր
(գործ)գործը դառնար, սակայն, փոխանակ
(ընկերների)ընկերների հետ նավ (նստել)նստելը, Լա Կոնդամինը
որոշեց արևմուտքից
արևելք կտրել-անցնել Հարավային Ամերիկա
(մայրցամաք)մայրցամաք, որն այդ ժամանակ դեո բոլորովին
ուսամնասիրված չէր (եվրոպացիներ)եվրոպացիների կողմից:Կուսական անտառի լիանաների
(հյուսվածք)հյուսվածքներով խճողված թավուտները (կացիններ)կացինով կտրատելով, Լա Կոնդամինն իր փոքրիկ ջոկատով
հասավ Չիմչինե գետի (հովիտ)հովիտը: Այնտեղ
ճամփորդները (լաստանավ)լաստանավ հյուսեցին և
(ջրապտույտներ ու
ջրվեժներ)ջրապտույտներով և ջրվեժներով հարուստ Ամազոնկա (գետ)գետով շարունակեցին
իրենց ուղին: Շուտով ալիքները
(լաստանավ)լաստանավի վրայից քշեցին-տարան
արշավախմբի ամբողջ (հանդերձանք): Մի քանի
տեղ գետի հունը նեղանում էր, և ջրի ամբողջ
զանգվածն ահեղ (որոտ)որոտում ներքև էր սուրում
վայրի
(կիրճեր)կիրճերը: Հետո
նրանց առջև բացվեց մի նոր, երբևիցե չտեսնված
աշխարհ: Լողում էին ծովի պես անծայրածիր
ջրային (տարածություն)տարածություններ, միայն թե ջուրն
անուշահամ էր ու բաժանվում էր (ճյուղեր,
գետախորշեր, գետաբազուկներ)ճյուղերը, գետախոշրերը,գետաբազուկները: Մի տեղ էլ
լաստանավը քայքայվեց, հարկ եղավ (փոխել)փոխելու:Երբ
մի օր Լա Կոնդամինն ու իր ուղեկիցները
հայտնվեցին, նրանց ծանոթները
(թերահավատություն) աչքերն էին տրորում,
չէ՞ որ նրանց մեկնելու (օր) չորս ամիս էր
4)Բառաշարքում առանձնացնել հոմանիշ բառերի վեց զույգ:
ա) Գոտեմարտիկ, բերկրանք, դշխո, գորով, սեթևեթանք, երաշխիք, հրճվանք, ըմբիշ, նազանք, խանդաղատանք, թագուհի, գրավական:
գոտեմարտիկ-ըմբիշ
բերկրանք-հրճվանք
դշխո-թագուհի
գորով-խանդաղատանք
սեթևեթանք-նազանք
երաշխիք-գրավական
բ) Արահետ, երասան, անրջանք, հարգանք, դրախտ, աղջամուղջ, սանձ, իրիկնաշաղ, երազանք, շավիղ, եդեմ, ակնածանք:
արահետ-շավիղ
երասան-սանձ
դրախտ-եդեմ
աղջամուղջ-իրիկնաշաղ
Комментарии
Отправить комментарий