Գործնական քերականություն. 16.10.2018


1)Որ  բառերում անհրաժեշտ է,  գրիր  յ:

1. Իսրայել, Կարոյի, միություն, կրիա
2. հայելի, Ռաֆաել, գայիսոն, նյարդ
3. բամյա, վերարկուի, ծիածան, երգեի
4. միմյանց, օվկիանոս,  միլիարդ, ժանյակ
2)Որտեղ անհրաժեշտ է, գրիր մեծատառով:
1. խրիմյան հայրիկն ասաց, որ վաղը ևեթ կկարգադրի, որ մասիսի հողից, երասխի ջրից ու հայաստանի ծաղիկներից մի քիչ վերցնեն և ուղարկեն վենետիկ:
Խրիմյան հայրիկն ասաց, որ վաղը ևեթ կկարգադրի, որ Մասիսի հողից, Երասխի ջրից ու Հայաստանի ծաղիկներից մի քիչ վերցնեն և ուղարկեն Վենետիկ:
2. հայաստանի գրեթե բոլոր քաղաքները` վան, բագավան, կարին, երվանդաշատ, վաղարշապատ, նախիջևան, արտաշատ, բռնված էին պարսից զորքով
Հայաստանի գրեթե բոլոր քաղաքներ՝ Վան, Բագավան, Կարին, Երվանդաշատ, Վաղարշապատ, Նախիջևան, Արտաշատ, բռնված էին Պարսից զորքով:
3. վրաց միհրդատ թագավորը վարդանի համհարզին ընդունեց պալատի վեհաշուք դահլիճում թարգմանի ներկայությամբ:
Վրաց Միհրդատ թագավորը Վարդանի համհարզին ընդունեց պալատի վեհաշուք դահլիճում Թարգմանի ներկայությամբ:

3)Փակագծերում գրված բառը գրի´ր պահանջվող ձևով:
(Իրադարձություններ)Իրադարձություններով աոավել հարուստ, ճամփորդություններից մեկը կապված է հանիրավի մոռացված Լա Կոնդամինի  (անուն)անվան հետ: Այդ ֆրանսիացին (արկածներ)արկածներով լի իր կյանքն սկսեց որպես զինվոր, սակայն շուտով (ծաոայություն)ծառաությունը թողեց՝ ռազմական (կարգապահություն)կարգապահությամբ հանդեպ մեղանչելու պատճառով: Երեսուն (տարեկան)տարեկանում Ֆրանսիայի (ակադեմիա)ակադեմիայում քիմիկոսի պաշտոն էր վարում: Քիչ անց նրան (Պերու)Պերույում ենք հանդիպում, որտեղ աստղագիտական (չափումներ)չափումներով Երկրի սեղմվածությունը (որոշել)որոշելու նպատակ ուներ: Այդ (աշխատանքներ)աշխատանքները (ավարտել)ավարտվեցին հետո պիտի իր (գործ)գործը դառ­նար, սակայն, փոխանակ (ընկերների)ընկերների հետ նավ (նստել)նստելը, Լա Կոնդամինը որոշեց արևմուտքից  արևելք կտրել-անցնել Հարավային Ամերիկա (մայրցամաք)մայրցամաք, որն այդ ժամանակ դեո բոլորովին ուսամնասիրված չէր (եվրոպացիներ)եվրոպացիների կողմից:Կուսական անտառի լիանաների (հյուսվածք)հյուսվածքներով խճողված թավուտները (կացիններ)կացինով կտրատելով, Լա Կոնդամինն իր փոքրիկ ջոկատով հասավ Չիմչինե գետի (հովիտ)հովիտը: Այնտեղ ճամփորդները (լաստանավ)լաստանավ հյուսեցին և (ջրապտույտներ ու  ջրվեժներ)ջրապտույտներով և ջրվեժներով հարուստ Ամազոնկա (գետ)գետով շարունակեցին  իրենց ուղին: Շուտով  ալիքները  (լաստանավ)լաստանավի վրայից քշեցին-տարան  արշավախմբի ամբողջ (հանդերձանք): Մի քանի տեղ գետի հունը նեղանում էր, և ջրի ամբողջ զանգվածն ահեղ (որոտ)որոտում ներքև էր սուրում վայրի  (կիրճեր)կիրճերը: Հետո  նրանց առջև բացվեց մի նոր, երբևիցե չտեսնված աշխարհ: Լողում էին ծովի պես անծայրածիր ջրային (տարածություն)տարածություններ, միայն թե ջուրն անուշահամ էր ու բաժանվում էր (ճյուղեր, գետախորշեր, գետաբազուկներ)ճյուղերը, գետախոշրերը,գետաբազուկները: Մի տեղ էլ լաստանավը քայքայվեց, հարկ եղավ (փոխել)փոխելու:Երբ մի օր Լա Կոնդամինն ու իր ուղեկիցները հայտնվեցին, նրանց ծանոթները (թերահավատություն) աչքերն էին տրորում, չէ՞ որ նրանց մեկնելու (օր) չորս ամիս էր
4)Բառաշարքում առանձնացնել հոմանիշ բառերի վեց զույգ:
ա) Գոտեմարտիկ, բերկրանք, դշխո, գորով, սեթևեթանք, երաշխիք, հրճվանք, ըմբիշ, նազանք, խանդաղատանք, թագուհի, գրավական:
գոտեմարտիկ-ըմբիշ
բերկրանք-հրճվանք
դշխո-թագուհի
գորով-խանդաղատանք
սեթևեթանք-նազանք
երաշխիք-գրավական
բ) Արահետ, երասան, անրջանք, հարգանք, դրախտ, աղջամուղջ, սանձ, իրիկնաշաղ, երազանք, շավիղ, եդեմ, ակնածանք:
արահետ-շավիղ
երասան-սանձ
դրախտ-եդեմ
աղջամուղջ-իրիկնաշաղ





Комментарии