English. 22.03.2019


Մենք բոլորս ապրում ենք մեր ընտանիքներում, օրվա մի մասն էլ անցկանցնում ենք մեր դպրոցում: Ես, իրոք, մտածում եմ, որ դպրոցը իմ երկրորդ տուն է, իմ կյանքի իմաստալից և կարևորագույն մի մասը: Ես, շատ եմ սիրում, թե ծնողներից, թե հարազատներիս, բայց առանձ դպրոցի, իմ դասընկերների, իմ դասագրքերի, իմ օրը այդքան հետաքրքիր չի լինի: Մենք, դպրոցում օրը սկսում ենք երգերով, հայկական պարերով և բանաստեղծություններ կարդալով: Ես և ընկերներս հնարավորություն ունենք ընտրել մի քանի սպորտաձևեր, Օրինակ՝ վոլեյբոլլը, ֆուտբոլը, բասկետբոլլը: Մեր դպրոցը տարբերովում է մյուսներից նրանով, որ ուսուցումը կատարվում է էլեկտրոնային ձևով: Մենք բոլորս ունենք մեր բլոգները, որտեղ ներկայացնում ենք մեր ամենօրյա աշխատանքները: Ես դպրոցում հասկացա, թե ինչ մասնագիտություն եմ ընտրելու:

We all live with our parents, half of the day we spend at our school. For my opinion, the school is our second home, and that’s the best part. I love it a lot my parents, my relatives, but without school my classmates, my books, my day wont be that interesting We at school we start day, with singing, Armenian traditional dances and reading poems. My friend and I, can choose sports, for example` basketball, football, volleyball. Our school is different than the others, that in our school is processed by media education. We all have blogs have our blogs, that we everyday post our works. In school I choose my future profession.

Комментарии