Գի դը Մոպասան «Լուսնի լույսը». վերլուծությունը ըստ հարցաշարի

1.Ինչպե՞ս ես հասկանում «Անքնին են Աստծո գործերը» արտահայտությունը

Այս պատմվածքում ես իմացա նոր հասկացություն «Անքնին են Աստծո գործերը» արտահայտությունը: Այս արտահայտությունը ուզում է ասել, որ Աստված ամեն իր քայլով պատժում է, որովհետև դու ինչ-որ չարիք էս գործել և այլն: Բայց, իմ կարծիքով պետք է ոչ թե քննել, այլ վերլուծել: Այդ տեսակեռում ես համաձայն եմ քահանայի հետ: 

2.Ինչպե՞ս կբացատրես «Երգ երգոց» արտահայտությունը

«Երգ Երգոց» ասելով ես հասկանում եմ այն երգը, որը տարիներով սիրված է ժողովրդի կողմից, այդ երգը կարելի ավելի բարձր դասել, քանի որ ամեն մի արվեստի գլխավոր նպատակը ժողովրդի կողմից սիրվելն է: Իզուր չէ, որ «Հանրային առաջին հեռուստալիքով» այն հաղորդումը, որտեղ երգում են ժողովրդի կողմից սիրված երգերը կոչվում է «Երբ Երգոց»:


Գի դը Մոպասան «Լուսնի լույսը»

Комментарии