1․Շարունակել առած-ասացվածքները
Եղիր քաղցած, բայց ազնիվ:
Լավ է մաքուր սիրտ ունենալ, քան լիքը քսակ:
Ոսկին մանր է, գինը ծանր է:
Ազնվությունը ամենալավ սովորությունն է:
Անազնիվ ճանապարհով եկածը նույն ճանապարհով էլ կգնա:
Գետի բերածը գետը կտանի:
Մեկ ծաղկով գարուն չի գա:
Մինչև չգա հետինը, չի հիշվի առաջինը:
Գայլի հետ ընկերացիր, դագանակդ ձեռիցդ մի գցիր:
Գայլի անունն է դուրս եկել, աղվեսն է աշխարհն է քանդու:
Լավ է կույր լինես աչքով, քան կույր լինես մտքով:
Փոս փորողը ինքը կընգնի մեջը:
Ով աշխատի, նա կուտի:
Լավ է կանգնած մեռնել, քան ծնկաչոք ապրել:
Քանի լեզու գիտես, այդքան էլ մարդ ես:
Փորձված թանը անփորձ մածունի հետ չեն փոխի։
Օձի կծածը կլավանա, լեզվի կծածը չի լավանա։
2. Ընտրիր ներքևում տրված բառերից, անհրաժեշտ փոփոխություններ արա և տեղադրիր բաց թողած տեղերում։
1. Եվշրջեց հայացքը՝ կապույտ արշալույսի մեջ թաթախուն, երկնքի մեջ ճախրող թռչուններին:
(ճախրել, շրջել, երկինք, կապույտ)
2. Նա վերադարձավ տուն, կանանց շտապով ձի նստեց և ճանապարհ դրեց իսկ ինքը մնաց գյուղում՝ զինված սպասելով թշնամու գալստյանը:
(նստել, սպասել, վերադառնալ, դնել)
3. Խորշոմած ճակատը սեղմած ․․․․․, ձեռքերը ․․․․․ մրրկածեծ գլխի վրա՝ հոգնած ու հուսաբեկ ընկավ ․․․․ առջև և սպասելով դրա ․․․:
(բացել, ծունկ, դուռ, հյուսել)
4. Ի վերջո կըմբռնի, որ ․․․․․ դուրս ելնել, այլապես պիտի ․․․․ և ․․․․ պատերի ու ․․․ տակ:
(թաղել, ստիպել, ձեղուն, ջախջախել)
5. Քույր ու եղբայր վաղուց նստած են ․․․․․ հին տան առջև՝ կեռասի ․․․ ծառի տակ, որի դժգույն ․․․․ մեղմորեն ․․․․ նրանց վրա:
(թափել, ինքը, չորանալ, տերև)
6. Գնացքը դանդաղ սահեց, իսկ կառամատույցին կանգնած երիտասարդը, ձեռքերը գրպանների մեջ, ոտքերը լայն բացած, անտարբեր դիտում էր նրա աստիճանաբար արագացող ընթացքը:
(դիտել, կանգնել, բացել, գրպան)
7. Դաժան էր կայսրի հրամանը, խիստ պատժով սպառնալիքով հրամայեց՝ պատերի քարերն այնպես ագուցել, որ երկու քարերի միջև անհնար լինի նույնիսկ ասեղ խրել:
(ագուցել, կայսր, լինել, պատիժ)
8. ․․․․ասել՝ ինչքան ժամանակ է անցել նրա ․․․․հետո, ժամանակի զգացողությունը ․․․․ և այլևս ․․․, թե ինչ պիտի անեմ առանց նրա:
(կորչել, դժվարանալ, պատկերանալ, գնալ)
Եղիր քաղցած, բայց ազնիվ:
Լավ է մաքուր սիրտ ունենալ, քան լիքը քսակ:
Ոսկին մանր է, գինը ծանր է:
Ազնվությունը ամենալավ սովորությունն է:
Անազնիվ ճանապարհով եկածը նույն ճանապարհով էլ կգնա:
Գետի բերածը գետը կտանի:
Մեկ ծաղկով գարուն չի գա:
Մինչև չգա հետինը, չի հիշվի առաջինը:
Գայլի հետ ընկերացիր, դագանակդ ձեռիցդ մի գցիր:
Գայլի անունն է դուրս եկել, աղվեսն է աշխարհն է քանդու:
Լավ է կույր լինես աչքով, քան կույր լինես մտքով:
Փոս փորողը ինքը կընգնի մեջը:
Ով աշխատի, նա կուտի:
Լավ է կանգնած մեռնել, քան ծնկաչոք ապրել:
Քանի լեզու գիտես, այդքան էլ մարդ ես:
Փորձված թանը անփորձ մածունի հետ չեն փոխի։
Օձի կծածը կլավանա, լեզվի կծածը չի լավանա։
2. Ընտրիր ներքևում տրված բառերից, անհրաժեշտ փոփոխություններ արա և տեղադրիր բաց թողած տեղերում։
1. Եվշրջեց հայացքը՝ կապույտ արշալույսի մեջ թաթախուն, երկնքի մեջ ճախրող թռչուններին:
(ճախրել, շրջել, երկինք, կապույտ)
2. Նա վերադարձավ տուն, կանանց շտապով ձի նստեց և ճանապարհ դրեց իսկ ինքը մնաց գյուղում՝ զինված սպասելով թշնամու գալստյանը:
(նստել, սպասել, վերադառնալ, դնել)
3. Խորշոմած ճակատը սեղմած ․․․․․, ձեռքերը ․․․․․ մրրկածեծ գլխի վրա՝ հոգնած ու հուսաբեկ ընկավ ․․․․ առջև և սպասելով դրա ․․․:
(բացել, ծունկ, դուռ, հյուսել)
4. Ի վերջո կըմբռնի, որ ․․․․․ դուրս ելնել, այլապես պիտի ․․․․ և ․․․․ պատերի ու ․․․ տակ:
(թաղել, ստիպել, ձեղուն, ջախջախել)
5. Քույր ու եղբայր վաղուց նստած են ․․․․․ հին տան առջև՝ կեռասի ․․․ ծառի տակ, որի դժգույն ․․․․ մեղմորեն ․․․․ նրանց վրա:
(թափել, ինքը, չորանալ, տերև)
6. Գնացքը դանդաղ սահեց, իսկ կառամատույցին կանգնած երիտասարդը, ձեռքերը գրպանների մեջ, ոտքերը լայն բացած, անտարբեր դիտում էր նրա աստիճանաբար արագացող ընթացքը:
(դիտել, կանգնել, բացել, գրպան)
7. Դաժան էր կայսրի հրամանը, խիստ պատժով սպառնալիքով հրամայեց՝ պատերի քարերն այնպես ագուցել, որ երկու քարերի միջև անհնար լինի նույնիսկ ասեղ խրել:
(ագուցել, կայսր, լինել, պատիժ)
8. ․․․․ասել՝ ինչքան ժամանակ է անցել նրա ․․․․հետո, ժամանակի զգացողությունը ․․․․ և այլևս ․․․, թե ինչ պիտի անեմ առանց նրա:
(կորչել, դժվարանալ, պատկերանալ, գնալ)
Комментарии
Отправить комментарий