1. Ո՞րն է Թումանյանների տոհմական զինանշանը: Պատմական ո՞ր հուշարձանների վրա են դրվագված դրանք:
Թումանյանը համարում էր, որ ինքը ծագում է Մամիկոնյանների տոհմից։ Մամիկոնյանների շինանշանի վրա երկգլխանի արծիվ է, որոնք ճանկերով գառ են բռնում։
2. Պատմական ո՞ր դեպքի մասին է գրում Հովհաննես Թումանյանը իր դուստրերից մեկին. «Անդրանիկը պատմեց Երևանի դեպքը: Քիչ է մնացել խայտառակությունը կատարյալ լինի»:
Խոսքը 1921 թվականի փետրվարի 18-ին Երևանում դաշնակցության կողմից սկսած հակախորհրդային ապստամբության մասին է։
3. Ու՞մ և ո՞ր դեպքի առիթով է Թումանյանն ասել. «Ծիծաղի տոպրակ» անունը ավելի գեղեցիկ է, քան թե յուր վարմունքը»:
Խոսքը 1921 թվականի փետրվարի 18-ին Երևանում դաշնակցության կողմից սկսած հակախորհրդային ապստամբության մասին է։
4. Ո՞ր ստեղծագործության առիթով է Աղայանը գովել Թումանյանին, ինչի համար հեղինակը ասել է. «Սրա-նրա մոտ այնքան է գովել, որ խալխը հենց գիտի Բայրոնի ազգականն եմ»:
Բայրոնի «Շիլիոնի կալավորը»
5. Ինչի՞ ազդեցությամբ է Թումանյանը գրել «Արև ու Լուսինը»:
Ըստ Թումանյանի հուշերի՝ «Արև ու Լուսինը» նա գրել է 1887 թվականի ամռանը, երբ մի օր արևի խավարում եղավ։
6. Ու՞մ մասին է ասել Թումանյանը. «Քրիստոնեության խաչը ձեռքին, դաշույնը սրտի մեջ…» և ի՞նչ է արել այս մարդու համար:
7. Թումանյանը ո՞ր կին գրողի համար և ինչու՞ գնեց կապույտ հակինթներով կողով, և ծաղիկների հետ կապված ի՞նչ զավեշտական բան պատահեց:
Մարիամ Թումանյանին ՝Մարիա Մարկովնայի մասին է , երբ ծաղիկներ առած ցանկանում է գնալ նրա մոտ, ճանապարհին իրեն հայտնում են, որ մի հեքիաթասաց է սպասում, Թումանյանը շեղում է ճանապարը եվ գնում90 տարեկան այդ ծերունու մոտ, մինչեվ հասնում է տեղ ծերունին՝ Ղուշանց Վարդանը մեռած է լինում՝, դագաղի մեջ, շփոթմունքից ծաղիկները դնում է ու հարցնում հարազատներին. Էդպես բան չի լինի, կարելի է չի մեռել–մի լավ տեսեք…սգավորներըմի կուշտ ծիծաղեցին վրաս…այս մասին նա գրում է Ղ. Աղայանին։
8. Թումանյանը Երևանում ե՞րբ, ի՞նչ առիթներով և որտե՞ղ է իջևանել:
9. Ո՞վ և ի՞նչ պատճառաբանությամբ չտպագրեց «Շունն ու կատուն», հետագայում ի՞նչ կանխատեսեց Անդրանիկը Թումանյանի այս ստեղծագործության համար, և կանխատեսումը ի՞նչ չափով իրականացավ:
10. Ի՞նչ նպատակ (ներ) ուներ Վերնատունը, ովքե՞ր էին հիմնադիրները և ո՞րն է թումանյանական վերնատան ֆրանսիական նախատիպը:
Վերտանը քննարկում էին հիմնականում այդ ժամանակվա գրականության խնդիրները։ Հիմնադիրը հենց Թումանյանն է եղել։
Комментарии
Отправить комментарий