Classwork|15.02.2021

Translate this text.

Այս պատմությունը նրա մասին է, թե ինչպես երկու ընկերներ քայլում էին անապատով։ Որոշ ժամանակ անց նրանք վիճեցին, և մեկը ապտակեց մյուսին։

Ապտակ ստացածը վիրավորվեց, բայց առանց որևե բան ասելու տեղը նա ավազի վրա գրեց․ «Այսօր իմ լավագույն ընկերը ապտակեց ինձ»

Նրանք շաուրնակեցին իրենց ճամփորդությունը, և գտան օազիս, որտեղ նրանք պլանավորում էին լողանալ։ Ապտակ ստացածը լողանալու ժամանակ սկսեց խեղդվել, բայց նրան փրկեցին։ Ապաքինվելուց հետո նա քարի վրա փորագրեց․ «Այսօր իմ լավագույն ընկերը փրկեց իմ կյանքը»

Ապտակողը հարցրեց իր ընկերոջը․ «Երբ ես քեզ ապտակեցի, դու դրա մասին գրեցիր ավազի վրա, իսկ քարի վրա, ինչու՞»։ Նա պատասխանեց․ «Երբ մեզ ինչ-որ մեկը ցավ է պատճառում, մենք պետք է դրա մասին գրենք ավազի վրա, և քամիները կջնջեն այն։ Իսկ երբ ինչ-որ մեկը լավ բան է անում, մենք պետք է այն փորագրենք քարի վրա, որպեսզի ոչ մի քամի չկարողանա այն ջնջել»

Комментарии