Գործնական քերականություն|08.04.2021

1. Դո՛ւրս գրել ածականները. դրանցից երեքը գործածե՛լ նախադասություններում։

Այս գետի ափին, այս ուռենու տակ

Իմ մանկությունն է անցել երազուն,

Խաղացել է նա գետում այս հստակ,

Ոսկի է փնտրել այս տաք ավազում։

Նա թառել է այս ծառերին դալար,

Երկյուղով մտել այրերը այս մութ

Ու կածաններում այս օձագալար

Թափառել է նա մինչև մայրամուտ։

Եվ իր ծիծաղի ալիքներն է ջինջ

Տվել նա մի օր ջրերին այս խենթ,

Որ ուրախ երգով տարել ամեն ինչ

Ու, սակայն, ոչինչ չեն բերել էլ ետ։

…Ամեն ինչ այստեղ նույնն է մնացել,

Նույն ալիքներն են գալիս ու գնում,

Եվ միայն ուռին ջրին կռացել,

Մի ինչ-որ կորած բան է որոնում։


2․ Գտնե՛լ այն ածականները, որոնց գերադրական աստիճանը

–գույն մասնիկով չի կազմվում։

Բարձր, մեծ, տաք, նվազ, թանկ, լավ, ուժեղ, ազնիվ, զվարթ, խոշոր, հին,

բարակ, կոշտ, ուրախ, նոր, քաղցր։


3․ Գրե՛լ տրված գոյականներից յուրաքանչյուրին բնորոշող

երեք ածական։

Նկար(գեղեցիկ, մեծ, տգեղ), այգի(մեծ, փոքր, ծաղկաշատ), ծաղիկ(կարմիր, մեծ, փոքր), գիրք(մեծ, նկարներով, փոքր), գորգ(նախշազարթ, բարակ, հաստ)։


4․ Գտնե՛լ որակական ածականները. կազմե՛լ նախադասություններ՝

գործածելով դրանք:

Բարձր, մարմնագույն, աշակերտական, ամուրի, թունդ, լեռնային, բրդյա,

պղտոր, տխուր, վճարովի, ցածր, դեղին, ժլատ, նարնջագույն, պատանեկան,

ջրալի, դաշտային, թավշյա, ասվե, ուրախ, քաղցր, անվճար։


5․ Գտնե՛լ ածականները և դրանցով կազմել բառակապակցություններ:

Աղոտ, դերձակ, դժվարին, հոգատար, մանրահատակ, կավ, հաճարենի,

հյուսնություն, լսարան, հանգամանորեն, երկաթ, պողպատե, սնահավատ, դետալ,

գործունյա, բարեգութ, դաժան, ատլաս, չիթ, փայտե, կաղապար, շրջանակ, թղթե:


Комментарии