2020-2021 ուստարվա հաշվետվություն/ամփոփում

Հայոց լեզու և Գրականության

Հայոց լեզվի դասաժամերին կատարել ենք քերականական առաջադրանքներ, նաև հասցրել ենք կրկնել քերականության օրենքները։ Գրականության դասաժամերին մենք կարդում ենք և վերլուծում ենք հայկական և արտասահմանյան գրականություն։ Կարդացել ենք ինչպես արդեն դասական համարվող գրականություն, այնպես էլ ծանոթացել ենք ժամանակիցն գրողների գործեր հետ։

«Թարգմանում եմ» նախագիծ


«Վերլուծում եմ» նախագիծ


«Կարդում եմ...» նախագիծ


Եղիշե Չարենց (1) (2)

«Ժամանակակից գրողներ» նախագիծ


Գործանական քերականություն․ (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Ընտրություն

Այս տարի չփոխեցի իմ ընտրության առարկաները։ Այսպիսով իմ ընտրության առարկանները մնում են խորացված մաթեմատիկան և ֆիզիկան։

Այս տարի մաթեմատիկայից անցանք շատ կարևոր և ծավալուն թեմաններ, որոնցից են՝ ցուցչային ֆունկցիանները, լոգարիթմական ֆունկցիան, լոգարիթմական հավասարումները և անհավասարումները, մաթեմատիկայի տրամաբանության տարրերը, լուծման ինդուկցիոան մեթոդները, ֆունկցիայի ածանցյալր, շոշափողի հավասարումը, պարամետրով հավասարումներ և անհավասարումներ։

Ֆիզկայից այս տարի մասնակցեցի մի քանի նախագծի։

Նախագիծ «Լաբորատոր փորձեր»։ Նախագծի շրջանակներում կատարել եմ մի քանի լաբորատոր փորձ ջերմադինամիկայից, որոնք ներկայացրել եմ բնագիտատեխնիկական ստուգաստեսին։ Աշխատել եմ Աթաբեկյան Հայկի հետ։ (փորձերը)


«Սովորող-սովորեցնող» նախագծի շրջանակներում այց CANDLE գիտահետազոտական կենտրոն (ամփոփում)

Նախագիծ` ճամփորդություն Բյուրականի աստղադիտարան (պատում/ամփոփում)

Էկոլոգիա

Նախագիծ «էկոլոգիական հիմնախնդիրներ»։ Աշխատել եմ Աթաբեկյան Հայկի հետ (տեսանյութը)

Комментарии