Առաջին կիսամյակի ամփոփում/հաշվետվություն

Բարև, ես Գոռն եմ: Արդեն կես տարի է լրանում, որ ես սովորում եմ Ավագ Դպրոցի 9-րդ դասարանում և արդեն այս կիսամյակը արդեն պետք է ամփոփեմ: Այս կիսամյակ ես չեմ ունեցել ոչ մի բացակայություն, միշտ ակտիվ մասնակցել եմ ընդհանուր պարապունքներին: Բոլոր առարկաներից կատարել եմ բազմաթիվ նախագծեր, առարկայական վարժություններ: Մասնակցել եմ քննարկումների, որոնք վերաբերվում էին գնահատնամը և սովորողի պատժին: Հիմա կներկայացնեմ ցանկով իմ կատարած նախագծերը:

Հայոց լեզու, Գրականություն



    Սովորողների Գնահատում. Գնահատման համարկարգ
      Սովորողների պատիժ: Ինչպես պատճել սովորողին
        Համո Սահյան (1,2)
          Գրաբարյան առաջադրանքներ (1,2,3)

          Փոխադրություններ(1,2,3,4)


          Բնագիտական առարկաներ





          Օտար Լեզուներ




          Հումանիտար առարկաներ


          Комментарии