Հավաքից հավաք


Այս տարին շատ նշանավոր էր իմ բլոգի համար: Այս ուսումնական տարվա ընթացքում հրապարակվել է շուրջ 204 նյութ: Նաև այս տարի ես սահմանեցի իմ անձնական ռեկորդը, այս տարվա Ապրիլ ասմվա ժամանակ իմ բլոգ այցելել են 10000 (արդեն 11000) և ավել մարդ: Նյութերը իրենց մեջ նեռարում են վերլուծություններ, մեկնաբանումններ, առաջադրանքներ, աուդիոնյութեր, տեսանյութեր և անձնական մտորումներ, որոնք ես չեմ կարող անվանել ստեղծագործական աշխատանք: Բացի դպրոցից արդեն 2 տարի հաճախում եմ «ԹՈՒՄՈ» կենտրոն: Միշտ կարգապահ մասնակցում եմ ընդհանուր պարապունքներին: Մասնակցել եմ մի քանի ճամփորդությունների: Ճամփորդությունները իմ համար շատ նշանավոր են: Ճամփորդության ժամանակ մենք սովորում ենք նոր բաներ: Նաև ճամփորդություններից կարելի է զարմանալ: Օրինակ՝ մայիսի 15-ին մենք այցելեցինք «Ռուսալ Արմենալ» որտեղ արտադրում էին ալյումինե փայլաթիթեղ: Մենք շատ էինք զարմացել, որովհետև չէինք կարող պատկերացնել, որ այս փոքր քաղաքում կա այսպիսի մեծ կառույց: 

Նախագծեր, որոնք արվել են խմբով

Այս բոլոր նախագծերը ամփոփվել են և վերջում գնահատվել եմ իմ աշխատանքին համապատասխան գնահատականով: Մի քանի նախագիծ նաև ընդգրկում էին ճամփորդություն: Օրինակ՝ «Հաշմանդամների իրավունքներ» նախագծի շրջանակներում պետք է այցելեինք ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակ:

  • «New Year in North Korea» նախագիծ-ցուցադրություն: Նախագծի վրա ինձ հետ աշխատել են Նարեկ Խաչատրյանը, և Արեգ Հովհաննիսյանը: Ամփոփվել է և գնահատվել եմ այդ ամսվա համար։

  • «Independence Day of USA» նախագիծ-ցուցադրություն: Նախագծի վրա աշխատել ենք ես, Նարեկ Խաչատրյանը, Սամվել Հովհաննիսյանը, Արեգ Սերոբյանը և Միքայել Հարությունյանը:




  • «Գինու Քիմիան» լաբորատոր աշխատանք: Փորձերը ինձ հետ կատարել են Նարեկ Ավանեսյանը և Ալեքսանդր Գրիգորյանը (իմ աշխատանքը)



Անհատական նախագծեր




Հետազոտական աշխատանք






Հանդիպումներ



Քննարկումներ, արդյունքում՝ իմ տեսակետը․


Комментарии