Տարվա ամփոփում


Այս ուսումնական տարին շատ հետաքրքիր ստացվեց։ Համարյա թե ամբողջ 3-րդ ուսումնական շրջանը մենք անցկացրեցինք մեր տներում, սովորելով առցանց ուսուցման միջոցով, Microsoft Teams հարթակի միջոցով։ Պարտաճանաչ մասնակցել եմ բոլոր դասերին, բայց նշեմ, որ ինձ այդքան էլ դուր չեկավ այսպես սովորելը։ Այս մեթոդը այդքան էլ իմ կարծիքով էֆեկտիվ չէ, որովհետև դասերին մասնակցում է դասարանի 1/4 մասից ավելի քիչ սովորող, դրա պատճառով ծրագրով առաջ գնալ չի ստացվում։ Այս խնդիրը համապետական է, որովհետև ուսումնական հաստատությունները պատրաստ չէին հեռավար ուսուցմանը։ Դա այն պատճառով է, որ Հայաստանում այդքան տարածված չէ հեռավար ուսուցումը, քան արտասահմանում։ Բացի դրանից, վատ ինտերնետի որակը մարզերում և համակարգիչների բացակայությունը շատերի մոտ նույնպես մեծ խոչընդոտ դարձան։

Հայոց լեզու և գրականություն

Իմ հայոց լեզվի և գրականության բաժինները, որտեղ դուք կարող եք գտնել այլ առաջադրանքներ։

«Կարդում ենք․․․» նախագիծ

  • Եղիշե Չարենց (1, 2, 3)
  • Վահան Տերյան (1, 2)
  • Հովհաննես Թումանյան (1)
  • Խորխե Բուկայ (1, 2)

«Սասնա ծռեր» նախագիծ (1, 2, 3)



Կրթահամալիրի 30-ամյակին ընդառաջ գրեցի էսսե՝ Սեբաստացի եմ՝ 10 տարի

«Ազատության իմ բանաձևը» քննարկում, արդյունքում՝ իմ կարծքը

Հասարակագիտություն



Նախագիծ՝ «Հասանելի քաղաք»

Էկոլոգիա

Իմ էկոլոգիայի բաժինը։


Օտար լեզուներ

Ռուսերեն


Անգլերեն

  • «Online Dictionary» նախագիծ (1 , 2)

Комментарии